14 Eylül 2011 Çarşamba

Özgür Dünce - 5


Bir şarkı arşivi oluşturmam gerekiyor. Torrent kullanacağım. İsoHunt.com üzerinden bir arama yaptım. Torrent dosyasını indirdim ve tıkladım. Direkt 'Transmission 2.05' programıyla açıldı. Herhangi bir problem olmadı.

Cd yazdırmak için boş cd'yi taktım ve 'CD/DVD Oluşturucusu' kendiliğinden açıldı ve 'sürükle-bırak' yöntemiyle CD'yi yazdım. Hatta “Windows için de uyumlu hale getireyim mi?” diye de sordu, “Getir” dedim. Bizim cd sürücünün 'açılmama' sorunu olmasına rağmen herhangi bir sorun olmadan tamamladım cd yazmayı.

Bu arada Open Office'in Metin İşlemcisinde yani Microsoft'un Word'ü işlevini gören yazılımda, bir takım kolaylıkları keşfediyorum. Yazıyı seçip sağ tık yapıldığında, yazıyla ilgili pek çok kontrol -yazı tipi, büyüklüğü, satır aralığı, hizalama ... - olanağı var. Kolay bir arayüz de yapılmış.

Bir sürü iş yapıyorum. Bir taraftan bu yazıyı yazmak için Open Office açık. Bir taraftan internette geziniyorum. Bir taraftan torrentten albümler indiriyorum. Bir taraftan da cd yazıyorum. İşte ihitiyaç, çözümü bulmayı dayatıyor insana. Meğer ki 2 çalışma alanıyla çalışabiliniyormuş. Hemen sağ alt köşede bir simge var ona tıklanınca ikinci çalışma ekranına geçiliyor.




1 yorum:

  1. Hey! Şu anda, oldukça sıradışı kompozisyon olduğunu. dikkate konunun güncelliğini alarak, iş performans firmanın gelişimine büyük öneme sahiptir gerekli noktasıdır. Eğer büyük prosedürü modificate başladı beri ekstra notu okumak için öneriyoruz. Örneğin çevrimiçi bilgi odası online belgeler, bulut depolama veya çevrimiçi kurumsal iletişim için, size iş dijitalleştirme şeklinde arayın. Sadece yeni fırsatlar arayın. Ben vdr nedir Örneğin VDR programları ile tespit sunuyoruz.

    YanıtlaSil